6 Mart 2011 Pazar

filleri getirin kelebekleri götürün kampanyası.

gemide filminin o efsane repliğini alıp tırnak içine yerleştirelim. sonrada "kafamda" kısmını silip "midemde" yazalım.

evet durumu daha güzel tanımlayamazdık. yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

hangisi daha kötü bilmiyorum.
mide?
kafa?
bu konuda biri bana hangisi seç. birinden birini tercih et filler çok zor durumda deseler. küfrederim. saatlerce küfrederim. bıktım artık derim. seçim falan yapmıyorum derim. gitsin filleri de istemiyorum derim.
kelebekler yok mu?
kelebekler uçuşsun.
"amerikan exotica!!!

"havalar soğuyacak."
bu mükemmel bilgi için çok teşekkür ederim. soğumasın ama. bahar gelsin. ya da ne bileyim. midemdeki şu yükseklik korkusu geçsin!
midemi bit pazarında yok pahasına satıp yerine yenisini almak istiyorum.
böylelikle hepimiz çok daha fazla mutlu oluruz.

-yarın hava nasıl olacak?
-çok soğuk.
-hadi ya.
-ama en soğuk salı olucak. çarşamba ondan biraz daha soğuk.

kafam mı güzel benim?
o değil de çamaşır suyu içsem bu mide düzelir mi ki?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...