27 Şubat 2011 Pazar

eve dönüş.

yo yo o filmden bahsetmeyeceğim.

karsı son olarak red alert oyununu hatırlayarak bıraktım.
evet bunda rus mimarisi ve kırmızılarında etkisi olabilir. oyunda genel olarak her yerin kar olduğu bölümler çoğunluktaydı diye hatırlıyorum. uçsuz bucaksız karlı yerler bunu çağrıştırmakta neden son günü bekledi bana bilemedim.
tabi biz sovyettik. stratejimiz belli idi. ne güzel oyundu bu arada o. gerçi ben en vasat halini oynamışım küçükken. bulup cdyi tekrar yüklesem mi acep?

dönüşte tekerlekli valiz dramı yaşadım. tekerlekli valiz kullanma ehliyeti gibi bir şey olmalı. ama böyle her şeyini kapsayan bi eğitim sonunda verilmeli. mesela o tekerlekler maksimum ne kadar yük taşır, nasıl yerleştirilmeli falan tek tek anlatılmalı. nasıl araba ehliyetinde motor ve ilk yardım dersi var onun gibi.

bak yine bir daireyi tamamlamışlık hissi.
gidip gelip hiç gitmemişlik.


aklıma gelmişken. aslında gelmemişken,
çünkü şuan tam şuan da karar veremiyorum. "evet albayım kelimeler bazı anlamlara gelmiyor."
bunu selim mi günseliye söylüyordu yoksa hikmet mi bilgeye bilmiyorum. bulamıyorum bulamadıkça daha da çıldırıyorum ama
"neden beni aramadın? bu kadar sürede insan ölebilirdi, ve eğer o gün gazeteye bakmamışsan haberin bile olmazdı.."

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...