3 Nisan 2011 Pazar

günah çıkarma.

ahahaaha merhaba ben yenilikten korkan insan, nasıl yardımcı olabilirim?
ahhahah
evet evet bugün cevahirdeki adidasa gidip eskimiş bok götüren ayakkabıları gösterip aynından istiyorum hıhı evet 38 diyen aptal kız benim.
ahhahahha.
değişmesin hiç bir şey ben sonsuza kadar yaşarım. sonra dantelli(bu dantel çok başka dantel yahu) ne kadar şey varsa aşık oldum. şok geçiren ahaliye değişim iyidir. değişmek lazım. bakış açısı, tarz giyim kuşam değişmek lazım diyen de benim.
ahhahahha.
hatta daha ileri gidip "olum bi şehir değiştirmekle değişim olur mu sandın sen?" diyen de benim.
ahhaahah.
sonra asansörde gayet mal bir sebepten gülme krizine giren gerizekalı da bizzat benim ve gülmemin sizlerle hiç alakası yok sevgili aynı asansörü paylaştığım 9 kişi. orda eşşek kadar asansörde kalırsanız panik yapmayın."İMDAT!" yazan yere basın yazısını görünce tutamadım kendimi. panik yapmıyorsak sakince mi bu ünleme yönelelim?
ahhahahha.
bi de ne dicem. bugün dokunduğum her şeyde aklım kaldı. toparlayamıyorum resmen adeta. hukukta biraz daha ilerleyeyim paravan şirket kuracağım onun üstüne bütün borçları yığım. oha bunları buraya yazmamalıyım.
ahahhah.
bi de sırf dantel dantel ne olur diye düşündüm gelinlik cevabı yandı. bunun için evlenilir bak. bulutlar yarime selam söyleyin! söyleyin..



bakınız dantelli elbise örneği dantel kavramını açabilmek için google yazdım ilk sayfada çıkan gözüme hoş gelen elbise bu oldu. aslında diğer çeşit dantelleri de seviyorum mesela düz bi şey sırtı dantel ya da omzu dantel ya da uçu falan. yok ben anlatamıcam. ne dicem alışverişe çıkalım mı?










bu arada bahar alışveriştir.

2 yorum:

marlis dedi ki...

ucuzundan alışveriş yerleri bulsan. bizde ucuzundan bilet bulsak. hayat bayram olsa.

kırmızı dedi ki...

bilet ayarlayın da gerisi kolay.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...