12 Nisan 2011 Salı

eğlen güzelim

içimden konuşmuyorum artık. içimden şarkı söylüyorum.
bir de bu ara hep bunu söylüyorum.

/bir ağlarım bir gülerim sanma ki senden vazgeçerim/

çok hoş şarkı yahu.
kütüphaneye giden bir insan oldum ben. o değil kütüphanedeki kızıl saçlı bağyan seni herkeslerden çok bi çok seviyorum.
nasıl bir insansın sen.
insna değil meleksin adeta.
istanbula geldim geleli senden daha kıyak bir insan tanımadım ben.
ha bir de muhtarı da seviyorum.
ama sen daha bir başkasın.
bu arada

/eğlen güzelim sen eğlen ben vazgeçmişken eğlen/

güzel şarkı güzel. sabahlara kadar dinlenmeli.

/karaları ben bağlarım, sen de vakit çok erken/

kendinden büyük gözler şişince pekhoş olmuyor. sırf gözlerim için çay demliyorum. ahaha.

uzun cümlelere gelemeyen insanmışım ben bu arada. yargıtay kararlarını okurken bunu daha bi iyi idrak ettim. ahhaha nokta koymayı mı unutuyorlar noktalı virgülü mü çok seviyorlar anlamadım ben. bitir ulan artık şu cümleyi!

ben ne cümleler bitirdim sen alt tarafı bir karar cümlesini süründürdükçe süründürüyorsun.
saygılar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...