10 Nisan 2011 Pazar

istiklal kitabevi



kapandı.

bugün son gündü.
çılgın bir indirimle kapandı. bir sürü kitap aldım. bana adeta son kıyağını yaptı.

çalan müzikler pek bir dokundu bana. gözlerim dolar gibi oldu. buğulu gözlerle kitap adları seçmeye debelendim. aslında aslıhan yüzünden pek kitap almıyordum buradan. sadece gezinmek hoşuma gidiyordu. ama yine de bir tuhaf oldum.

görevli insanların adeta kıyamet günü kalabalığına rağmen anlayışlı olması, hiç birinin durumun vahametine rağmen sinir krizi geçirmiyor olması, insanlara yardım etme istekleri...

"
-yky yayınlarını da çıkarıcak mısınız?
-yarın çıkarıcaz onları.. ayrıntı da çıkacak, gel mutlaka.
"

gittim. tezer özlü ve mine söğüte rastladım. tereddüt etmeden aldım.
ama içim burkuldu.

ne dicem bak ben burda bir şeylere bağlanıyorum demek..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...