23 Nisan 2011 Cumartesi

yolculuk?gidememe.

o değil de jehan barbur konseri olsa da gitsek tekrardan.

insan fizy jehan barbur yazıp viski açmamalı. pek bir fena oluyor.
bilhassa bu şarkı çalar iken...

bu şarkının sözlerini yazan insan olamaz yahu. içim bir başka oluyor. gözlerimin altı su yemiş parke kıvamına gelene kadar dinliyorum..

ve elimde bir cinayet.

hı bir de camel.
camel candır.

seni ben sevdim.

canım çok sıkkın be içim. çok sıkkın. öyle böyle değil bu gece.
uğur tıraş olmayaydı da dışarı çıkaydık ne olurdu sanki?
ben içimden konuşmalar defterimi kaybetmemiş olsaydım. şimdi bu satırları oraya yazsaydım.

pazartesi anayasa sınavım olmasaydı.
doya doya gecenin sonuna yolculuk edebilseydim.
ha hoş anayasa çalıştığımda yok. peki yola neden çıkmıyorum?
sürekli bir şeyleri unutmuşluk hissi..
ütünün fişini çektim mi?/ütü yapmadım.
ocak?
sular?
sifon bozuktu?

bu gibi şeyler.
çıkamıyorum bir türlü.
peki ya yaşamın ucu?
o bi dursun.
az beklesin.
onu da bulacağım. onun için dışarı çıkmama gerek yok.
o burda. evin içinde bir yerde.


not: gugli, gugli, gugli..go away(gözlerimi açabilir miyim?)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...