11 Nisan 2011 Pazartesi

hayatın tuzu


bizim buralarda tarık bilmemne kültür merkezi var. orda 2 liraya mis gibi filmler oynuyor.
çok da güzel oluyor.
bu filmi önerecek değilim. ben çok sevdim. ama sen sevmezsin belki. bu riski alamam.

filmi anlatma faslına geçiyorum.
bu bir dana filmi. asdfgh şaka şaka.
ama başrol danadır beyler.
yan roller ise kalabalık. bir sürü hikaye. ben bir sürü hikayeli filmleri seviyorum arkadaşım.
bir sürü tutunamayan.
öyle bir bitliste yaşayan aile.
en tutunmuş görünen büyük abi imam bile aslında en büyük tutunamayan adeta.
"
-şuna bak abi, bir fotoğraf bile kalmamış arkasından.
-bir fotoğraf kalmış olsa mı iyi, yoksa kalmamış olması mı onu bilemedim.
"

tam replikler böyle değildi ama ana fikir bu. tam hatırlayamadım. bu son cümle bana "bizim hiç fotoğrafımız yok" diye mırıldandırdı mesela..

sonra çok hoş detaylar vardı. ve en güzeli de hiç bir şey göze sokulmamuştı. ha dana muhabbeti bi süre sonra aeöa dedirtmiyor mu bana pek dedirtmedi. yani bir arka fon müziği gibiydi. hoştu yani.
canlı gazete haberleri. 70'ler 80'lere dair haberler. o adamın yüzü, göz altı torbaları. bunlar hoş şeylerdi. -şair burda kendini güncelleyememek yarama parmak basıyor-

gel gelelim ki ben o dükkanda daha farklı bir şey olsun isterdim yahu. sanki bütün gizem ayarlanmış da orayı sonra buluruz abi denmiş denmiş sonra bi şey bulunamamış gibi olmuştu.

bir de anlatıcı olayını sevmedim. tamam hikayeyi haruna bağlıyorsun. harunun bitlise gelişi ve gidişi diyorsun. hatta harun gittiği andan itibaren hiç bir şeyi göstermeseydin iz sadece harunun bildiği kadarını bilseydik de meraktan ölseydik onu bile severdim ama o ses o anlatış olamış. yani ne bileyim bir snoopy havası vurdu yüzüme yüzüme.

ama yine de sevdim ben.
hayatın tuzu neymiş?
gururmuş bir de.
bir güzel kısmı da orasıydı sahi.
"
-ya dana da gurur meselesi yaptıysa hocam?
"


bir de ne dicem. sümeyyeye kaş göz yapan adam tam 1 yıl önce bu zamanlar bana da yapmıştı. diyim dedim. ahahha.


bir de baharda yazda kış ortasında ben hep seni düşündüm be sevdiceğim. öperim güzel gözlerinden.

bir de bir levent üzümcü var benden içeri ki bu konuya daha sonra tehlikeli ilişkiler başlığında değineceğim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...