5 Nisan 2011 Salı

çapa elektrik idaresine selam ederim.

elektrikler kesildi. gelmez heralde diyerekten el yordamı odamda sigara buldum. çakmağı buluşturdum. balkona yol aldım. çıktığımda da bi tuhaftı. soğuk desem soğuk değil. elektrikler olmamasına rağmen sanki bi aydınlık. gökyüzü kıpkırmızı. kışın görsem kar yağacak derdim.
duvara yaslandım sigaramı siper ederek tam yakıyordum ki
çın çın flash!!!
karşı binanın ışıkları hep birden yandı. o anki korkum anlatılamaz sanıyorum. ne olduğumu şaşırdım desem yeridir. adeta camel bu kaçak bile değil orjinal bildiğin ben vergisini veren işinde gücünde adamım durun bir yanlışlık olmalı diye başlayacaktım. ahaha.
o değil ben de aşırı bir darbe korkusu var.
ikinci sırada da bembeyaz olup da akıl almaz bir şekilde kuyruğu siyah kedi var. nasıl bir şey o kedi öyle? aklım almıyor.

sonra tekrar elektrikler gitti. adeta oyun mu oynuyon adam mı seçiyon dedim.
biraz sonra tekrar geldi. içime daral geldi bu arada çişim geldi. bu ara çişim adeta bir fon müziği olarak hayatımda. hiç gitmiyor mübarek.

neyse işeyip salona geçtim. skype açık, ozan bir anda 'sensiz olmaz' çaldı.
bu şarkı beni her zaman bir tuhaf yapıyor.
neden yapıyor, nasıl yapıyor bilmiyorum ama..
pek bi tuhaf..

"
bu sabah sensiz uyandım..
"

1 yorum:

Ayça Yaşıt dedi ki...

Merhaba,

Kırmızı gökyüzünün kar habercisi olduğunu bilen birini görmek ne güzel. Çok güzel bir yazıydı, teşekkürler.

Sevgiyle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...