6 Aralık 2010 Pazartesi

bırakmak

bırakmak fazla beylik bir sözcük. bu yüzden kullanmayalım. bırakmak olmasın. ara vermek gibi sakız bir kelimeye de tenezzül etmeyeceğim. bu yüzden yapılan eylemi sadece olumsuz dilek şart kipinde çekeceğim.

sigarayı bırakmak değil de.
içmeyeyim ben o zaman demek.

seni unutacam olum çok pis sildim seni kan tükürsün adını seni anan dudaklar demek yerine (ki o şarkının konsepti aslında bambaşka)
sevmeyeyim artık seni demek.

yani ne gerek var. bi bırakma eylemine gerek yok. bırakmak fazla kesin. kesin çizgiler yüzünden bu kadar yara bere içindeyiz zaten. en güzeli bu. yapmayayayım en iyisi. en iyisi bu çünkü. düşünmeyeyim. hatırlamayayayım. yaya yaya konuşurşam çok daha hoş oluyor bu. eze eze.
yeni tanıştığım fazla samimi olmadığım kimselere tahammül konusunda kendimi aşıyorum bazen şaşırıyorum. kafasına içimden pat pat vurmak geliyorken bazen inanılmaz sakin "ahhaha canım benim bak öyle değil böyle bıdbıdbıdbıd" gibi açıklamalar yapıyorum. kendime inanamıyorum.
sinir olduğum insanlara "canım benim" diyorum.
"canım selim" der gibi değil ama bu. "küçük aptal" der gibi.
"canım benim", "hadi bi siktir git" der gibi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...