6 Aralık 2010 Pazartesi

*

bir sorun var.
hayır yine kitaplardan dem vurmayacağım.

herşey mojoda dans ederken uğurun beni sarsıp:
"ipek sen mutlu değilsin eğlenmiyorsun."demesiyle başladı sanırım.
bi kötü oldum o an. eğlenmiyorsun eğlenmiyorsun diye yankılandı kafamda. kimi kandırıyorsun dedi sonra. "burası çok havasız ben biraz çıkıyorum" dedim.

çıktım.

derin derin nefes aldım. o sırada aklıma tek bir şey geldi kovaladım. gitti. gözümde bir şeyler birikti. yanımda kalem yoktu aksa tazeleyemezdim ondan boşaltım işini erteledim.

**

sen başka bir şehrin sabahını yaşıyorsun. ben başka bir şehrin gecesini.

**

soğuğa karşı yürümeli öyle zamanlarda insan. soğuk donduruyor insanın gözlerinide ellerin kaskatı kesilse bile suçu soğuğa atıyorsun.
güldüm eğlendim sonra. beyoğlu koca yer. saklanacak çok yer var. başka yerlere gittik. daha havadar. daha mesut.

**

denk gelmeyeceğiz hiç. zamanımız tutsa mekanımız tutmayacak.


**

bir daha söylemedi o gece. gerçi sonrasında hiç ayık olmadı ondan belki. hem belki alkolsüz hayatı destekleme ve yaşatma şeysi yapmasaydım kendi içimde bende pek umursamazdım.

**

saatlerimizi ayarlayamayacağız hiç. ben 5 var derken sen çoktan 5 geçe olmuş olacaksın. ben güneş doğuşu derken sen batırıyor olacaksın.

**

bazen umursamazca yürüyor insan. kendine bir film seti kuruyor dünyadan. ve orda kalabalık sokakta yalnız yürüyen gencin bunalımlı dünyasını yaratıyor. hızlı adımlarla. yakalanması gereken şeyler var zira. her şey mükemmelken lanet bir korna her şeyi bozuyor ama. istiklale araba sokan zihniyete sövdürüyor böyle anlar. adımlar hızlanıyor.

**

..


**

bazen bazı şeyler pat diye oluyor. pat diye çağırılıyor bazı düşünceler. pat diye bir yağmur başlıyor taksimde. kim tükürüyor lan diye düşünürken bardaktan boşalmaya dönüyor iş. aklına yine aynı düşünceler geliyor. kovmakla gitmiyor biliyorsun. kaçıyorsun. aklından kaçıyorsun.
al aklım senin olsun diyip, onu orda bırakıp rastgelen bir yerlere giriyorsun aniden. ani dönüşlerle şaşırtmalar yapmaya çalışıyorsun. atlattık!!

**

burda yağmur yağar ben ıslanırım. sen bir güneş türküsü tutturursun..

**

bok atlattık! daha iki kadeh içmeden enselenirsin öyle.

**

neden böyle oldu lan?

**

suçlu suçlu dondurduğun göz yaşların çözülür bir anda.

**

neden gittim ulan?

**

sigara arar insanın eli öyle anlarda. gözüme kaçtı ondan bana çok dokunur diye bilmek için. yanlış yerde yaktın ablacım. pahalı mekan burası barmen uyarıyor bak. 65 lira yazan panoyu gösteriyor.

**

önce sen gittin ulan!

**

bunun için ağlanır mı mesela? bir sigara bile yakamıyoruz. paramızla rezil oluyor. hadi koşup ucuz barlara gidelim.

**

gitmesek iyiydi..

**

iki sokak yukarısı? hangi aradaydı? dur biraz şurda oturalım. daha iyi olur belki her şey.
pardon buraya servis var mı?

**

sahi ama artık çok geç değil mi?

**

**

**

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...