3 Mayıs 2011 Salı

yıldızlar hareket eder mi?

(kadının sigarası bitmiştir. paketi buruşturup kül tablasına atar. adam kadına sigara uzatır. kadın teşekkür eder,)

-Şu yıldızı görüyor musunuz?
-Evet
-Hareket ediyor.
-Etmiyor.
-Ediyor.
-Genelde 4-5 biradan sonra hareketlenirler.
-Hayır öyle değil. Tek başına o, başka hiç yok. Yani var ama biz göremiyoruz. Şurdaki sokak lambası ne kadar yakın ve parlak mesela ama o, o kadar mesafeden kafa tutuyor. Ve görülüyor. Demek ki hareket ediyor.
-Haklı olabilirsin.
-Ben yıldızları çok severim.
-Ben de.
-Keşke hep orda kalsa.
-Bazı şeyler onun önüne geçiyor ama.
-Ve sadece daha yakın diye.. belki güneşten bile daha büyüktür o.
-Olabilir. Aslında genelde daha hareketliyken sevilirler.
-Evet dilek tutulur ve unutulurlar.
-Ben samsunluyum samsunda çok net gözükür hepsi, hava temiz, çok ışık yok. Her şey berrak. Mucizelere inanır mısın?
-İnanırım. Ama hiç yıldız kayması görmedim.
-Ben çok gördüm.
-Dilek tuttunuz mu?
-Hepsinde.
-Oldu mu?
-Maalesef.
-Doğru yıldız değilmiş demek.
-Belki de. ben biraz şanssız bir insanım ama. bir işim şansa kaldı mı umudu keserim.

(zaman geçer. Kadın masadan kalkar. Biraz sendeler. Adamın kulağına eğilir.)

-Bak nerde şimdi.
-Evet sağa doğru kaymış gözüküyor.
-Hareket ediyor dediğimde inanmamıştın.
-Haklıymışsın hareket ediyor.
-Hayır biz hareket ediyoruz.

(kadın gülümser, gider)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...