19 Mayıs 2011 Perşembe

bizim büyük çaresizliğimiz.



geçen pazar ben 21.30 beyoğlunca oynuyor sanarken ben meğersem 21:15miş. böyleliklen ilk 10 dakikasını kaçırdım aslında.

bir türk filmini ingilizce alt yazılı izlemek de bir garip açıkcası. evet filmle ilgili diceklerim bu kadar.


bizim büyük çaresizliğimiz ise topuklu ayakkabı.

bugünün tarihi akıllarda kalsın! unutulmasın. net 13 saat. ki bunun son 15 dakikası koşu onunda son 5 dakikası engelli koşu tadında idi.

iş kadını olmak zor iş.

masa başı iş en çıldırtanı.

şimdi ben böyle diyorum da rahat yaramıyor bana o sebepten. ahaha. bütün gün oturup kitap okuduğum için bana 40 tl veriyorlar aslen. iyi iş. ama sorun bütün gün olması. bütün gün sabah 7 akşam sonsuz. insan üzülüyor.


yolculuğumuz ise tam olarak gecenin sonunda...

2 yorum:

ipek çınar dedi ki...

sanki son 6aydır falan gecenin sonuna yolculuğu okuyorsun farkettinmi.

kırmızı dedi ki...

o kadar da abartmayalım da:p ankaraya gelirken başladım. bir toza sor vakası daha yaşamak istemiyorum. son sayfayı da çevirdiğimde çarpsın bu sefer. masadan kalkarken değil içerken sarhoş olasım var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...