23 Mayıs 2011 Pazartesi

Nikotin.

boş zamanlarımda sigara içiyorum. ve acıktığım zaman patlıcan yapıyorum. ahhaha.

şimdi hanımlar kağıt kalemlerinizi hazırlayın size mükemmel bir tarif vereceğim.
hem mükemmel hem çok kolay.
ihtiyacımız olan tek şey tost makinası, patlıcan, yağlı kağıt(yoksa bulaşık yıkama aşkı da aynı yeri tutuyor) zetinyağı, tuz.

evet tost makinasını kızdırıyoruz. yağlı kağıdı içine seriyoruz. sonra soyup ince ince doğradığımız patlıcan dilimlerini kağıdın arasına koyuyoruz. en az 10 dakikaç yumuşuyana kadar bekliyoruz. artık o tost makinasının gücüyle ilintili. sora bir kaç damla yağ döküyoruz üzerlerine biraz daha kapıyoruz. ve sonra ta taa! muazzam.
isteğe göre domatesli sos yapılabilir. onunda tarifini vermeyeyim artık.
güzel ama. kızartma gibi desem değil böyle bambaşka çok hoş.
nikotin iyidir.

sabah uyanıp çilek yiyorum. öğlen çıkarken çilek yiyorum akşam gelince patlıcan yapıyorum. böyle bir hayat gidiyor son 3 4 gündür. hadi bakalım.

bir de patlıcanla ilgili şöyle bir cümle var.

"Doğada patlıcanı besin olarak tüketen tek canlı insandır. Bunun nedeni insan bünyesinde az miktarda nikotin bulunmasıdır."


ha bir de neden ben sürekli "miiiişeeeel mabel may mişeeel" diye başlıyorum?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...