16 Mayıs 2011 Pazartesi

soru cevap

beenmayanın gönderdiği bir mini anket mimi. aslında böyle anket tarzı soruları sevmem. ama aklıma ilk gelenlerle cevaplayıverdim soruları. küstümün kulaklarını çınlattım. çınlasın da utansın az istedim.

*gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
küstümün araması, herhangi bir mesajıma 1 saat içinde cevap vermiş olması.

*gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
beşiktaştaki dvdci de sevdiğim filmleri ucuza bulduğum zaman -ki bu buluşlar hep paramın olmadığı zamanlara denk geliyor- alamayıp eve dönünce uyuyamıyorum. ha bir de sahaflarda gezip paramı bitirdiğim anda bir başka kitap çıkıveriyor bir anda. onu alamamış olmak da oturuyor içime.

*uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
çalmak gibi olucak ama kanıtlarım şahitlerim var bu konuda anne yemekleri:)(selam ederim tam bu satırlarda hem anneme hem de beenmaya)

*uğurun var mı?
yok.

*kendine en çok yakıştırdığın renk?
kırmızı, bordo, siyah
*en sevdiğin takın?
yonca kolyem.

*takıntın?
orjinal dvd.

*ben bu şarkıyı duyunca şakırım.
sınır tanımamak, görüyorum ve arttırıyorum, çalan şarkının dilini sözlerini bile bilmeme gerek yok içimden bir şey taşıyorsa şakımak ne kelime saçmalarım bile.

*solunda ne var?
sanırım bu soruya anlam veremeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...