5 Mayıs 2011 Perşembe

lalala lalala

bunun adı aşksa?

sanki bir şehir de bıraktığım bir adam bunu bana ta oralardan söylüyormuş gibi hissettim.
çok tuhaf bir şarkı.

gittin de ne oldu?

/

bunu dese dese o derdi bana..

mükemmel bir yaştasın bana bağlanma...

ah andriyan...
ne çok özledim seni bir bilsen..
yüzündeki çizgileri, bilmediğim kokunu..
kararlı bakışlarını..

sen benden,
ya bambaşkaysan, başbaşka!

bunu garanti edemiyorum hiç ama

lalala lalala
bunun adı aşksa?

ne tuhaf.
ben hala mektup bekliyorum oysa senden ya hani.
ondan bu şarkı senden bir mektup oldu geldi. tam da şuanda. yüzümde sanki sen söylüyormuşacasına kocaman bir gülümseme.

buldun da ne oldu
tuttun yok oldu
sen beni her zaman bağışladın
sevdin
özledin
hatta alkışladın..

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

bir mim daha yolladım ki sana bu yazıdan sonra son soruya vereceğin cevabı pek merak ediyorum :)))

http://beenmaya.blogspot.com/2011/05/odul-ve-mim.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...