4 Mayıs 2011 Çarşamba

ne yapıyorsun?

bütün planlar suya düştü.
o zaman bu şarkı da neyin nesi?
ne bileyim.
ankara işi yalan oldu.
yeşilmişik yeşilmişik.
bu nerden çıktı şimdi?
roma ödevinin sadece 1/20sini yapmış bulunuyorum. yüzde 5 e tekabül ediyor.
matematiğin başımı döndürüyor.
senin de akasya kokun bebeğim.
yeni türkü nerden çıktı şimdi?
yeni değil biliyorsun.
otur yaz şu ödevi.
dur biraz daha döktüreyim. şu maskeli balo ve onun sahte yüzleri!
..
bakma bana öyle. yaktım gemileri biliyorsun.
elindeki ne?
kokakola şişesi. ama çok bi şükela.
ne içtin sen?
ah yapma.. bari sen yapma. bak bir perdeyi açık unutmuşum da karşı binadaki adamın sigara içerkenki eğlencesi olmuşum. ahahha göz göze gelince bir tuhaf oldum açıkcası. ama onun yaptığı da röntgencilik değil de ne ayol? hiç mi evinde oynayamaz insan?
ben de onu diyorum oynattın artık sen.
oynatmadım. oynadım.

içindeymişik yeşilmişik sazmışık

öyle demiyor o şarkıda.
ben böyle diyorum.
önümüzdeki hafta günde 10 saat çalışacağını/ayakta duracağını söylemekten mutluluk duyarım o halde.
5 değil 15 yıl olsa ben vazgeçmem bu işten diyorum sana. bak bütün kötü şeylere bir sağ salto bir sol salto.
değiştiremiyorsan görmezden gel.
bunu ben demedim.
evet arada bir diyalog karışması oldu.
neyse aklı başındaları ben söylüyorum işte.
aklı yıldızlardakini de ben!
yıldız demişken. yıldızlar güzel şeyler.
yaptığım hiç bir plan tutmayınca b planını uyguladım.
nedir?
hiç plan yapmamak!
dahice! salak!
son olarak sana yenik düşüyor her şey zamana diyorum. fazla direnmenin alemi yok.
ama direniş?
direnişimiz 1 mayıslarda kalmayacaktır. öperim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...