26 Nisan 2012 Perşembe

ta-kın-tı-.

hasta olunca duygusallaşıyorum. bu konuya daha önce de değinmişimdir.
insan keşke hatırlamak istediklerini seçebilse.
"sen, sen bi de sen gelin benimle."
bu kadar basit olsa keşke.
ama beyin öyle ibnetor ki. sana sormuyor bazen ne hatırlasak ipekçim tam şu müzikte diye.
kendimi akşamdan kalma gibi hissediyorum. o son shot'ı atmayacaktımdan da fenası, o sondan 4 önceki dubleyi içmeyecektim diyorum. zira sarhoş olduktan sonra elimin beynimin ayarı yok.


şimdi şöyle bir şey var ama bence siz dinlemeyin. ben dinledikçe fena oluyorum zira.
nerden neler hatırlıyorum bilmiyorum. ama yağmurun en güzel yağdığı, iğde ağaçlarının en güzel koktuğu yerlere gidiyorum usulca.
iğde ağacı konusunda takıntılıyım.
istanbulu sırf iğde ağacı kokmuyor diye terk edebilirim.
sözlükte duyuru açtım bu şehrin ne tarafı iğde iğde kokar diye biraz geyik malzemesi oldum.halbuki baharı getiren o kokudur. o kokuyla insan ne güzel sarhoş olur. bahçeköy tarafları dedi biri. gidip bi bakmak lazım. delirmedim. bahçeköy nerde biliyorum. olsun. denemek lazım bi şansı. baharın gelmesi lazım. saman nezlelerinin bahar emaresi olmadığı yerler bulmak lazım. nezleyi geçirmek lazım. koku almak lazım. ya da belki de iğde ağaçları yanından geçiyorum da sırf burnum koku almıyor diye o mutluluğu kaçırıyorum. bak bunlar hep camı açıp bağırma nedenleri.
akşam üstü kokar bak en çok.

insan beyninde değil bak aslında suçun hepsi. insan öyle gereksiz şeyleri saklıyor ki elleriyle. beyin hep ellere güveniyor. hakikaten bazen her şey nereye koyduysan orda oluyor. neden oraya koymuşsun hiç bilmiyoruz.

işte tam şuan bak. o kapılar çarpıyor ya hani. nerde çarpıyor o kapılar? kapılar çarpmasın. kapatalım. pencereleri de kapatalım. ceryan yapmasın. havaızlıktan ölelim.
son bi kadeh daha içelim.
sonra herkes uyusun.. ben koltuka akan bir saat gibi cuk diye oturmuş. rimeli kalemi akmış gözlerim ve bütün sürrealistliğimle daliye selam çakıp "sabah patatesli omlet yapmak lazım" diyeyim. "mideyi o toparlar anca." yumurta seviyor ol. yumurta sevmezsen kahvaltılar çok anlamsızlaşır. çay ister bir de yanına. çay demleriz. güzel kaçak çay, kaçağını fazlaca kaçırmadan.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...