15 Nisan 2012 Pazar

festival filmleri-9-oslo 31 agustos

aşırı klasik bir uyuşturucu müptelası filmiydi. bu kadar klasik bir hikaye bu kadar klasik bir şekilde ve bu kadar klasik bir sonla anca bu kadar çekilebilirdi heralde.
hayır bir para harcıyorsun, bir bütçe zaman ayırıyorsun çok daha güzel ve orjinal şeyler bulabilecekken neden bu kadar denenmiş bir şeyi, bu kadar sıradan yapıyorsun?
hoş bir iki sahne ve diyalog vardı. ama dediğim gibi. bağımlılık filmlerinde jubilem reqiem for a dream'dir ötesini ne gördüm ne duydum.
oslo 31 agustos için de bomboş bir film diyemem hani de beni etkiledi de demem.

işin tuhafı filmden bi sahne koysam dedim. bulamadım. bu kızı çok güzel bulduğum için ve bütün sırt fetişleri için bunu koyuyorum sanırım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...