29 Haziran 2011 Çarşamba

kitap ne işe yarar?

kitap çok fonksiyonel bir şeydir. okunmasa da. saçma sapan bir uyku hali her an yanı başında nöbette beklese de insanın. o ilk sayfa aralanır aralanmaz bir kilerin kapısını aralamışcasına içerden işler yağıyorsa bile insanın kafasına kafasına. bu ara kitap tam bir uğursuzluk silsilesi olsa bile kitap iyidir lazımdır. eviniz de bulunsun gençler. hiç değilse böyle işlerde falan kullanılıyor. ahaha.


evet duvar ünitesi yapar iken inanılmaz yararını gördük burdan özellikle iş bankası yayınlarına, iletişim yayınlarına ve bir de ilk etapta gözüme çarpan bir diğer cem yayınlarına teşekkür eder kokulu öpücük yollarım. ayrıca ordan bana bi "karamazov kardeşler"le "germinal" arası bi şey getir cümlesini bir insan kaç kere hayatında duyabilir ki. ahaha. evet evet o yer tam "oblamov"luk dedim mesela bir de sonra şu "şans oyunu"nu getir onu koysak denge olacak. "toplum sözleşmesi ayarında bi şey lazım" bu cümlelere günlük hayatta fazla rastlamayız evet ama kitabın bir diğer fonksiyonu da bu olabilir. kesinlikle olabilir.


son hali de şöyle bir şey oldu.


sevdim. çok sevdim. duvarın rengini zaten inanılmaz çok seviyorken dvdleri rafları epey sevdim yani. üstteki rafı odamda bir yere asmayı planlarken yea bunu da üstüne koyalım işte olsun öyle dedik oldu.
evet orda bir adet gurur duyduğum sony'nin ailemiz için ürettiği başka bir yerde görme şerefine nail olamadığım, yirmidokuzamaartıbidesıfır ekran televizyon. <3

velhasıl, değişim iyidir. tabii kontrolüm dışında olanları tenzih ederim. bugün trip'in tuvaleti değişti diye az şok geçirmedim mesela. değiştirmesinler olum. tuvaletler bile öyle kalsın. temizlesinler sadece. duvarları boyamasınlar.

not:"partnerinize küçük süprüzler yapın, bu onu sevindirirken ilişkinizi diri tutar" gibi fallar çıkıyor habire. neye nelere yorsam bilemiyorum.

5 yorum:

Xibalba dedi ki...

üstteki yatay rafı açılı koysanız daha mı güzel olurmuş ne.sol köşesi sabit, sağ köşesi aşağı incek vaziyette diğer 4 düşeye eşit uzaklıkta.anlatabildim umarım:)asimetrik şeyler daha güzel gelir gözüme.he bir de gayet güzel olmuş genel görüntü olarak ama demedi deme canın sıkıldıkça söker,yeni maceralarda bulursun kendini:)

Xibalba dedi ki...

bu arada karar verdim ben hepsini saçma sapan duvara monte ederdim.

kırmızı dedi ki...

evet ilk öyle düşündük ama sonra sol tarafa oranla o tarafta fazla hareket olucak gibi geldi. onu bir çerceve gibi yapalım dedik. bir de onu tam açılı o her köşeden aynı uzaklıkta asmak çok meşakkatli geldi.:d en son onu astık. biraz enerjimiz bitmişti. ama demek aklın yolu bir. biz de ilk öyle istemiştik:)

beenmaya dedi ki...

ben blogu değiştirdiğimde verdiğin tepkiyi de unutacak ve unutturacak değilim hanfendi :)))

p.s: bugün avuçlarıma bir mektup bıraktı posta güvercininin biri...

kırmızı dedi ki...

dediğim gibi bilgim dahilinde olan değişimler tamamen kalp krizi sebebi:)

hemen tutup bacağına bi mektup bağlayaydın boş göndermeyeydin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...