8 Haziran 2011 Çarşamba



şimdi bu bir film olsun ve ben bunu 8 kere üst üste izliceğime oturup bu filmi izleyeyim bence.
hayatımın her döneminde muhakkak assassin s creed ve hasan sabbah manyağı insanlar oldu. bu benim kaderimdi. bu insanların özelliği gözlerinde bir katre parıltısıyla sana sürekli atlama hoplamayı ta yüreciğinde hissederek bir şeyler anlatmak oluyor. saygı duyuyorum. canım benim diyorum can kulağıyla dinliyorum.
son oyun istanbuldaymış epey önce gelmişti tabi bunun haberi. bugün trailerını izlerken lan acaba ben de mi oynasam gibi bir düşüncede buldum kendimi. sonra yea ben uğraşamam yea dedim filmi yok mu hasancığım bunun dedim. o da filmsi bir şey yolladı falan ama yok. sanırım benim lotr zamanım gelmiş. 3 ü üst üstte şat tadında şeedilmeli ama doğru yer yanlış zaman be iki gözüm. yazın yapılacak şeylere yazdım ama. bu yaz bi bana yazarsa tabi..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...