1 Haziran 2011 Çarşamba

bahane/bana ne?

saat 00:00 itibariyle "mayıstan da haziranı düşüneceksek ohoooo ölme eşşeeem ölme" beyanı geçerliliğini yitirdi. yani bi butlan değil ama zaman aşımı. herkes tarafından ileri sürülemez. zinada mesela öğrendikten sonra 1 yıl, her türlü zinadan sonra 5 yıl. tabi bunun konumuzla alakası yok.
neyse ben de saat 00:00 itibariyle "yea daha tarihi açıklanmamış sınava mı çalışcaz yea. şaka mısın hacu?" şeklinde gayet yavşak ifadelerle kendimi seni onu herkesleri kandırırken okula gittiğimde bir pano önünde öbekleşmiş insanlar beni benden aldı. hafiften gözlerimi kısıp bu insan guruhunu yaklaşırken "sınav tarihleri" diye bir fısıltı çalındı kulağıma ki hemen yolumu değiştirdim. lalalalala diye hızlıca bir şarkı tutturup anayasaya el sallamak suretiyle bastım taksime. (yani sonuçta bir gün daha bilmiyormuş gibi yapabilirdim.
ayrıca alternatif düşünmeliyim. yeni bir bahane düşünmeliyim.kendinikandırmacalarkumpanyası)
istanbulda yürümek kadar beni mutlu eden bir şey var mı? pek yok. galata köprüsünden yürüyerek geçme balık kokusu, istanbul kokusu.. "yüksek kaldırımda güpegündüz" diye o şarkıya dalaraktan tünele çıkmak. ahh..
neyse bunlar hep güzel şeylerdi. bir de acı sosumuz varki daha ayın 1'inde sıfırı tüketmiş insanmışım ben. iş bankası öyle dedi. üzüldüm. sahaf dolandım. burnunda sümüğü kurumuş çocuklar gibi iç çektim.

bu haziran biraz sancılı geçecek gibi.
Haziran'da ölmek zor..

bir de adettendir
(bkz.hoşgeldin yaz)
(bkz.hadi yaz yaz)
ahahha.

not: buldum! "daha vizesi açıklanmamış dersin finaline mi çalışılırmış yea?"

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...