20 Haziran 2011 Pazartesi

sincap'ın göt'ü

oda'mda pencere'nin kenar'ında sigara içerken bir şey düşünüyorum. bir şey geliyor akl'ıma. sonra sigara'yı söndürüken unutuveriyorum. sinir kriz'i geçirmemek elde değil. kapı'ya doğru giderken kesin güzel önemli ve eğlenceli bir şey'di ama neydi neydi diye düşünerek kendime eziyet ediyorum. bir işkenceci oluyorum adeta. karşımdaki adam ise gerçek'ten masum. bana örgütteki diğer 2 adam'ın da ad'ını ver diyorum. abi ne örgüt'ü diyor. konuş lan diyip veriyorum elektrik'i. susuyorum. su içemem ama bir türlü söyleyemiyorum. o'ndan ha bire daha çok elektrik veriyorum.



şu sincap'ın göt'ünü bulabilsem bi. her şey hakikaten çıkacak ama. kim attı onu o koltuk'un altına?
aslında her şey daha acıklı.. ben o parça'da sincap'ın göt'ünün olduğundan bile emin değilim. ama o parça çok mühim. onu bulsam. geri'si çözülecek.



not: bu bir özelleştirme yazısıdır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...