1 Temmuz 2011 Cuma

dışarısı


dışarda güzel şeyler olduğunu biliyorum. gidilmesi gereken filmler, festivaller, dinlenmesi gereken insanlar, şat yapılması gereken tekilalar, kırılması gereken rakı bardakları, alınması gereken kitaplar, denenmesi gereken kıyafetler... dışarda yaz var. gümbür gümbür bir yaz. arada kapanan havaya inat insanın kolunda amela yanığı yapan cinsten bir yaz var.
ama çıkmıyorum dışarı.
ben içerdeyim bu ara. üşenme değil. ama nebleyim. yeşilçam sinemasında negzel fimler varmış gelmiş geçmiş mesela ama haberim olmamış. yeni filme de bakamadım. baksam sanki ona göre program yapabileceğdim. aslında her şey o leyla erbilden 2 öykü oyununu kaçırmamla başladı. onu kaçırdım. sonra bir daha bir şeyi yakalayamadım.


son bir haftada taş çatlasa 50 sayfa kitap okumuşumdur.
peki ne yapmışımdır sorma çocuk sorma!


ne dicem. spoiler vermek gibi olmasın ama
temmuz geldi!!
im juli~

bu filmi de bu ara bir daha izleyesim var. bu ara eskilere dadanasım var.

"kaşık olmaca"


"temmuz geldi" dediğimde "mayıs ne zaman bitti la" diyen arkadaşlarım var.
haziranda ölmek zordu. kolaya kaçtım ölmedim. hadi bakalım gözler temmuzda.
o değil de sezar çohoş adam şimdi. sezarın hakkı sezara. adam cumhuriyet döneminde krallık ilan edip bu halk bana rex derse olmaz bunlar bana sezar desin sezar da kral demek olsun demiş bir reyiz.


evet o öldükten sonra sezar resmen adeta anlam değiştirmiş. bir dile damgasını vurmak hoş bir şey olsa gerek.
evet selam ben romadan büte kalma inancı sonsuz olan insan tanışalım mı?


içerdeyim..kapı kilitli değil.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...