4 Ocak 2011 Salı

tuhaf şeyler.

az önce çok tuhaf bir şey oldu!!
27 aralık da yazmaya başlayıp üşenip bıraktığım bir yazıya bugün devam ettim bitirdim ve kaydet dediğimde o tarihe attı. bence çok ilginç.
böyle sanki geçmiş de bir şeyleri düzeltmiş igibi hissettim kendimi.
keşke gerçekte de böyle boş sayfalar açıp bırakabilsem bi kaç sene sonra dönüp doldurmak için.
bence epey eğlenceli olurdu.
ya da geçmiş de açmış olsaydım keşke ve onları güzel güzel resimlerle süsleseydim şimdi.


**

az önce bir anda karanlık bastı. bütün evin ışıklarını yaktım.
daha bir hafta önce karanlık negzelşey mal mısın korkulur mu hiç diye çemkiren biri olarak bu yaptığımdan utandım. eğer korkularımı bile kendileştirecek kadar hayatıma sızmışsan ve ben korkularımı bile seninle şekillendirecek kadar kişiliksizmiş isem bütün haklarımı şuan sana evet sevgili ozan sana devredip yaşama hakkımdan feragat etmek istiyorum.

**

ayrıca boğazım ağrıyor yine. ateşim de olabilir.
ah ne güzel şey ıhlamurlu günler..
pazartesi anayasa. anayasa. anayasa...

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

düşündüm de değiştirip düzeltsek bile eminim başka şeyler çıkartırız yine düzeltecek. yani bitmez bu iş :)))

bu arada dilerim iyisindir. geçmiş olsun...

kırmızı dedi ki...

ben yine de sevindim ama. sanki gizli bir geçit kapısı bulmuşum gibi hissetim:)

nefes alamıyorum. ama onun dışında iyi gibiyim:) sağol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...