19 Eylül 2011 Pazartesi







5 yorum:

Supertramp dedi ki...

hangi film ola ki bu?

kırmızı dedi ki...

the little prince. sevimli bir film olmuş.

Met dedi ki...

önce kitabını mı okusak?

Supertramp dedi ki...

benim aklıma küçük prens deyince;kitabın kapağındaki imgesel çizim geliyordu,şimdi filmini izlersem onun yerini bu çocuk alcak.hayal dünyasına müdahale olayları hoş olmuyor bazen.neyse replikleri sevdim dicektim,sanırım filmde daha böyle güzel replikler vardır...

kırmızı dedi ki...

aslında filmi de epey imgesel yapmışlar. yani benim kafamda kurduğum küçük prense çok yakındı. küçük prens biraz resimli bir kitap olduğundan zaten çoğu insana aynı gezegenleri inşa ettiriyor bence.

repliklerde çoğunlukla kitapla birebir aynı.
bir tek gül beni biraz düşündürdü. ben o kadar ateşli bir gül hatırlamıyordum:)
kitabı önce sonra fark etmez ama okunmalı bence. güzeldir. sıcaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...