27 Şubat 2012 Pazartesi

yılbaşında uyanık kalmayı bi nebze beceriyorum da oscar beni bariz zorluyor.

kırmızı halı başladı. bir kaç gündür erken kalkmanın etkisiyle uykulu bir şekilde heyecanla izliyorum.
yekta kopanın yanındaki adam artiste her laf ettiğinde televizyona terlik fırlatıyorum.
hugo, war horse ve the helper hariç diğer filmleri izledim.
descandantes isimli film nasıl oscara aday gösteriliyor, nasıl en iyi film altın küresini aldı çok merak ediyordum hawai kalkınsın kampanyasıymış öyle duydum. george clooney iyi hoş ama daha bi kaç hafta evvelinde o brother where art thou'yu izlemiş ve hey corç versene borç hiç büyümesen daha iyiydi dedim.
bütün kalbimle ben the artist destekliyorum.
orjinal senaryoya midnight in paris diyorum
uyarlama için moneyball dan yana halımı seriyorum.
görüntü yönetmeni için war horse izlemediğimi belirterekten the tree of life'a gidiversin diyorum.

kaçta sızacağım koltukta pek emin değilim ama geçen seneden bir sıfır öndeyim. hiç değilse şarap içmedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...