28 Haziran 2012 Perşembe

yeni eski

şimdi aniden çıkıp gelsen kapıyı çalsan sana dolu dolu gözlerimle açarım kapıyı. sen noldu der panik olursun hemen ben elinden tutar salona getiririm seni. bilgisayarın yanına otururuz. yüzünü aptal bir gülümseme alırç bildiğin tınılardır elbet. ses de öyle keza. ama sözler? ben bilmiyordum bu şarkılarını. sıcak bi şehrin esintili bir gecesinde çalmamışlardı bunları dersin ben gözlerimi siler gülümserim sana, yeni albüm çıkarmışlar şaşkın derim. hem de neredeyse 1 ay olmuş haberim daha yeni oldu derim. eski şarkılar gibi aynı dersin. ondan sevdim ya derim. eski şarkıları gibi. eskisi gibi. yeni şeylere tahammülüm yok.
sanki bir yanımız böyle gitmez derken, diğer yanımız dönmek mümkün mü dönmek, onca yollardan sonra yollara düşmek diyormuş gibi...
sanki sevgin bana taşmadığın da kuru bir dala benzerim diceğime o kadar sevdim ki resmini diyecekmişim gibi. o kadar tanıdık bir dokunuş gibi, sanki yüz yıllardır beraber uyuyormuş gibi. yatakta hep o kadarlık bir çukur varmış gibi..

ben hala ne zaman trt de yeni türkü yedikule zindanları konseri çıksa her şeyi durdurur onu izlerim. bütün şarkıların sırasını bilirim. 2 arkadaşa mesaj atarım belki. gözlerimi kapar, kocaman gülümsememi alır eşlik ederim şarkılarına.

şimdi yepyeni bir albüm çıkmış. hem de ankaralı. ankaraya öyle yakışırdı ki kar lı...
istanbullular bilmez, ankarada kar yağarken bambaşka bir müzik olur.
yeni türkü şarkıları çalarken içimde bambaşka sular ısınır.

çayırlı çimenli bir yeni türkü konseri bulunup gidilmeli. tez zamanda. konserde tek tek şarkılar ezberlenmeli.

"sevmek bir halkı sevmek ise aşk o zaman sevmekmiş."

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...