29 Kasım 2010 Pazartesi

prensesin uykusu

prensesin uykusu demek istiyorum buna yani başlarken böyle başlamıştım. ama sanırım prensesin uykusu biraz daha masum bi şey ve bu biraz daha baştan çıkartıcı oldu.

herşey sabah uyandığımda başladı.

çok net.

önceki gün bütün gün uyuduğum için pek bir şey yememiştim. yani mideme en son giden şey 30 saat önceki limonlar falan olmalı. limonu neye meze yaptığımsa burda belirtilmesi gereksiz.

ilginçtir bu mide çikolatalı pasta istemeye başladı.

evet.

çılgınlar gibi.

ki çikolatalı pasta delisi olduğum yıllar ortaokulda kalmış olmalıydın. sonrasında meraba meraba bi ilişki yaşadığımızı hatırlıyordum.

her neyse. okula gittim ödev teslimi için. en komik anı ise sanırım buydu günün. yan kapıdan gircekken adamın burdan öğrenci girişi yok aşşa yürü demesi. ahhahaha buna epey güldüm. ııı ömmm uuu şey ben okula geldim sanıyordum ama. demek öğrenci giremiyor. ahhahahah.


her neyse ödevi verdim çıktım. çarşıya indim. ipek altyazı nın yüzüncü özel sayısını almalısın demişti. tek mesaj da kısa net. onu aradım. buldum aldım. sonra diasaya girdim. doktor ötker puding, diasa süt ve diasa bisküvi aldım. içimden de lan bime kadar yürüsemiydim daha mı ucuz ki orda lan gibi cümleler geçirdim. neyse aldım geldim eve. önce bunları unutmuş gibi yaptım.

kalktım sana kek yaptım!!

ozan bu sırada sıkayp ta kek zannederek akbaba çaldı. sonra kek çaldı. sonra gözlerin çaldı. gözlerin çaldığında ellerim batık olmasaydı iki çift laf ederdim ona. ki bunlar sevgi sözcüğü olurdu. çok şaşırırdı eminim. sonra deli mavi çaldı. bu sırada ben keki fırına verdim. şarkı hesabı yapınca epey hızlı yapmışım aslında.

sonra bulaşığa giriştim.

fizy kafayı yediği için burda şarkısızdık.

her neyse. sonunda dın! etti.

kek olmuştu.

dın!

mikro dalga sesi.

fırın bozuldu. mikrodalgaya talim ediyoruz. ilginç oluyor ama hoş. ölçüye dikkat etmek lazım.

çıkardım keki azıcık yedim hımm hoş dedim. sonra zaman geçti falan filan canım bi daha sıkıldı. pudingi boşuna mı aldın dana dedim.

pudingi yaptım. üstüne döktüm falan.

henüz yemedim. ablama hedaye. uğuru çağırdım forum istanbuldaym dedi. ay bu çocuk alışveriş manyaa oldu demedi demeyin.

sonuç olarak pastamız budur.

evet.

çok da güzel oldu çok da iyi güzel oldu taam mı?

muck.


not: evet göz kırpıyor.

not2:hayır kesinlikle jokerden esinlenmedim.

not3:pütürlerin vişne olduğunu söylersen anında atlayıp evimi basacak insanlar biliyorum. bunu burda paylaşmıcam o yüzden.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...